tankekarusellen

Fredagen 17/4

Igår när jag var på keramiken fick jag en sur tanke....tycker inte att jag kan någonting inom keramiken. Har gått i ca 3 år och tycker inte att jag utvecklats någonting alls. Andra runt om kring mej gör helt underbara saker.När jag körde där ifrån hade jag bestämt mej för att sluta gå till keramiken. Inte nog med att jag surade över mitt okunnande utan jag har så jäkla ont överallt. bara att gå och hämta tidningen gör ont, varenda steg är smärtsamt och alla fingrarna värker. Yr i skallen ont i huvudet, värk i magen....det var nog allt, tror jag..... Under dagen så gick tankarna fram och tillbaka, kom fram till att jag nog fortsätter på keramiken, trots allt älskar jag att gå dit och får väl försöka att utveckla det jag är bra på. En del tjejer är helt fantastiska när de gör sina alster, det är allt från stora fat till muggar. Några testar färger och jag ska också testa olika sorts färger. Jag är feg.

Vår nya kotte trivs och hon är så trevlig, inte taggig och sur. Eftersom jag gillar att inreda bland de olika djuren har jag fått Marcus tillåtelse att fixa bland kottarna. Marcus har en träbokhylla med hyllor ända ner till golvet och den nedersta hyllan ska rensas så att kottarna kan vara där också, dom har ju fri tillgång i hela rummet men eftersom vi lagt för golvhyllorna så att inte Kottarna kan tränga sig under dessa och smutsa ner,  det är svårt att komma till för att städa upp deras bajs och kiss. En sak är säkert ialla fall, de har det skitbra.....

Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0