påskfi(s)ande

Söndagen 12/4

vilken skön helg det varit, har bara fisit rundor i trädgården och njutit av det underbara vädret. Har nästan inte varit inne och just därför är det dags att ta i tu med innebestyren, tvätta, dammsuga och lite annat smått o gått. Min underbara lillasyster Mia och hennes lika underbara Patryk har hälsat på inte bara en utan två!!!gånger i helgen, ätit påskmiddag hos Pappa och Gunilla, fick också träffa äldsta systersonen Simon.

Eftersom jag tycker att jag varit ovanligt aktiv (i mina mått räknat) har vänster skuldra och arm tagit enormt mycket stryk, troligtvis en inflammation. Sist jag hade en inflammation i just den armen tog det ca ett år innan det gick över, urdjävligt!.

Imorgon kommer en god vän och hälsar på för första gången. Vi har bytat lite marsvin och Marcus igelkott kommer från Lena. Vi har inte träffats så många gånger men jag har ändå fastnat för denna underbara kvinna. Ska bli kul.

Lite vårblommor kan jag bjuda på.

Anki                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0