Ny familjemedlem

Måndag 13/4

Idag har Min vän Lena varit här och fikat. Hon fick en liten rundvandring bland blommer och blader och då också (naturligtvis) djuren. Jag har en liten CuMa (CUY+MARSVIN) tös som Lena blev förtjust i. Jag var ute efter en lite kotte till som Marcus kunde handskas med. Efter lite kaffe bestämdes det att hon fick min CuMa och jag fick hennes Kottetös, Fiffi. Nu blev det ytterligare ett litet marsvin som Lena fick med sig hem. Det är alltid kul att kunna byta så där med varandra. Nu har jag och Marcus varit på rundvandring hos Lena och hennes hästar, kaniner, marsvin och kottar. Hennes uppfödning heter Stall Belekima, rekomenderar hennes sida då hon har underbara bilder på speciellt (tycker jag) sina hästar. Den lilla kottetösen är hemkommen och har tjeckat in sin nya bostad. Hon har upptäckt att det finns en herr kotte och han fräste från sin sovplats utan att hälsa sin fru välkommen. Ska bli spännande när de tu träffas ikväll om  Herr kotte behagar vakna till liv.
Anki     Fru kotte, Fiffigäller att kolla in sin nya bostadMalin och Marcus på flottenHerr kotte, sir väs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0