ny dam

Onsdagen 15/4

Jag var på keramiken och fick gjort min gam, fick även hem en ny dam och en liten rumptupp. Pappa och Gunilla var här och försökte fika men fick gå efter ett tag då jag var yr i pottan med illamående och huvudvärk.  Jag får sånt ibland (tyvärr). Lite senare kom Dan med lille chilli och hans kompis Stoffe för att fixa med Dans baslåda i bilen.  De han med en liten fika och lille Chilli fick ta emot (ganska motvilligt) min uppskattning. Denne lille vovve är helt underbart söt.
Vi har en studsmatta och den används flitigt, det är nog den bästa investering vi gjort och det är inte bara våra egna ungar som hoppar utan grannarnas ungar också. Tycker det är bättre än att barnen står på var sin tomt och hoppar när man kan hoppa tillsammans oavsett ålder och kön. Anki                                                                                    Hanna och JuliaDan och ChilliStoffeMarcus och Chilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0