Keramikdags

Måndag 27/4
Idag försov jag mej och därmed också Marcus. Hans buss går ca halv åtta och jag väckte honom kvart över sju, snacka om snabba ryck för grabben hann, visserligen utan frukost men han hann. Efter morgonens tidning med tillhörande kaffe brukar jag gå ut till damman. Vi har ju en hel del fiskar allt från koikarp till vanlig guldfisk men den fisk vi gärna vill ha är stören....för några år sedan när Stefan fyllde år skulle jag överraska honom med, just det! inte en utan två störar. de är skitdyra och jag gav 1300kr för dessa fiskar. Eftersom det skulle vara en överraskning kunde jag inte hejda mej utan släppte i fiskarna för att Stefan skulle upptäcka störarna och därmed bli skitglad, hoppa jämfota av lycka....vi har inte sett dom sedan jag släppt i dom, snacka om att slänga pengarna i sjön.
Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0