inget speciellt

Onsdagen 22/4

Efter läkarundersökningen, som för övrigt gick bra har inget speciellt hänt. Min lilla Mor var här och njöt  igår, sen tittade  pappa och Gunilla in, de hade varit snälla och handlat hundmat i Åstorp åt mej. Mina hundar har nu i en månads tid ätit Royals torrfoder, Tanja och Bamse tyckte det var helt ok men lilla smulan har inte ätit ordentligt så vi har fått stoppa till henne en massa annat bara för att hålla henne i vikt. Nu har dom fått sitt färksfoder som de älskar och nu slänger sig även Smulan över sin matskål. Lilla Titti blir bara tjockare för varje dag som går så nu kan de faktiskt komma när som helst, det är spännande med den första skinnykullen. Får hoppas att Titti klarar den, hon är ju förstföderska och väldigt ung men jag håller tummarna.  Min kompis Vanja förlorade hela sin skinnykull, urtråkigt för de var verkligen fina men det är inte mycket man kan göra åt det. Har varit på keramiken och målat en giraff med engobe, det är en slags lerfärg som ska målas på medan leran är fuktig. Blandade lite färger när jag ändå var där. Stefan har tillsammans med sina föräldrar åkt till Klippan för att se och lyssna på Malin som ska spela med sin musikgrupp hon ska även framför en egengjord låt, kunde inte förlja med då jag är dålig, skit är det. Ännu mer vårbilder...Anki                                                            skunkkallabacksippabacksippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0