i blåsväder

Tisdagen7/4

Vet Ni vad? jo jag har fått döpa om min jätte Doris till Boris, jodå !! det är en hane. Nu är det inte första gången jag har köpt en hona och fått en hane. Nu är det så att man inte vänder upp och ner på en jätte hur som helst, de är enormt starka men Boris (som han nu heter) är fruktansvärt snäll så jag fick känna undertill och mycket riktigt två testiklar fick jag tag i. Inget att göra utom att sterilisera honom. Har haft lite otur på kaninfronten, alla mina älsklingar dog i förmodad gulsot, och då bestämde jag att inte ha några fler kaniner. Synd bara att ha kaningården tom, så då införskaffades fyra jättehonor. Tyvärr dog den ena tösen i tarmvred och den andra smet som ni hört om tidigare (hon som infångades efter att ha ätit grannens tulpaner nedkom med fem bebbar efter ankomsten till Kävlinge). Den gula hanen jag beställt klarade inte livhanken och de tre bebbar jag handmatade plockade jag bort då de inte var friska. Nu får man bara hoppas att det går bra med de jag har då jag fullkomligt avgudar dessa, de är tama och helt enkelt skitsöta. Anki
 Numera heter jag Boris!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0