helgen som gått

Måndag 6/4
Min pappa ringde och tyckte det var längesedan jag skrev på bloggen, lovade att göra detta när jag kom hem från keramiken. Nu är jag hemma.

I Lördagens underbara vårväder arbetade vi i trädgården hela dan. Jag på mitt lilla vis och Stefan på sitt. Inga barn hemma så vi hade ingen tid att passa, lite ölpauser hann vi dock med.  Helt slut på kvällen, det kändes minsann att man varit ute hela dagen. Stefan hade på Fredagen varit och hälsat på sina föräldrar och fick med sig lite växter därifrån. Vad göra med dessa växter? jo, man bygger en ny stenrabatt!! Det blev skitsnyggt.
Söndagsvädret var inget vårväder precis, skitkallt och rått, åkte och köpte lite penseer och vita pärlhyasinter på Hedentorps. Eftermiddagen var skaplig så att man iallafall kunde vara ute utan att frysa arslet av sig. Marcus kom hem från sin pappa och vi tittade på Wipeout, fick sig ett par goa skratt.

Idag har det inte varit mycket GO i kvinnan här inte, ont överfuckingallt. Just nu går jag på tabletter och ren vilja, finns inget att be för men jag gillar inte tabletterna. Tyvärr fungerar inget annat förtillfället.

Anki

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ta det lugnt,njut av dagen,stressa inte,lyssna på din kropp,Älskar Dig-gubben

2009-04-07 @ 06:23:30
Postat av: Anonym

hej gumman, jag hejar på dig, håll ut värmen kommer snart och lägger en extra hand på dig.

ha en underbar påsk kram kram

2009-04-07 @ 21:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0