helg

Söndagen 26/4

Vilken helg!! underbart väder, ingen magont, grillning och glatt humör. Jag har inte gjort något i trädgården på nästan 2 veckor men igår lukade jag faktiskt, riktigt roligt att göra något nyttigt igen. Stefan gjorde en underbar grillning med egengjord potatissallad och andra godsaker, skitgott. Idag har vi gratulerat underbara Brita, min svärmor. Jag älskar mina svärföräldrar, de är underbara. Vanja och Thomas har varit på lite kaffe och tjeckat in trädgården, annars har det varit lungt, som sagt en perfekt helg. Anki                       

Kommentarer
Postat av: Din bästa svägerska

Du är helt underbar min kära svägerska. Det är så ledsamt att läsa att du inte mår bra. Längtar efter dig! pussisar

2009-04-27 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0